......

Från och med nu så kommer jag skita i om jag sårar någon! För folk sårar ju mig utan att bry sig.

Jag har fått nog nu! Jag är så förbannat jävla trött på allt jävla folk som bara ska lägga sig i hela tiden, vare sig det är i mitt liv, min roll som mamma, vårat förhållande, vårat sätt att uppfostra Roxanna. DET ÄR VÅRAT SÄTT.
Sen är jag så trött på att jag alltid hamnar utanför. Så har de vart sen jag var liten. Jag blev särbehandlad redan från start både hemma och i skolan! De får va ett slut nu. 

Jag har sån jävla lust att bara skriva allt vad jag känner och tycker just nu. För jag är sårad, ledsen och förvirrad. Jag vet inte vad jag vill eller står längre. Och allt är DITT, DITT, DITT, DITT JÄVLA FEL!!! 
Ni är ett par som är inblandade som gjort såhär så jag mår så jävla dåligt som jag gör. Men tänker inte nämna era namn, ni lär märka att det är ni med tiden!

Tack vare de som hänt så är vårat förhållande på äventyr! Hoppas du är nöjd!!



Kommentarer
Nette

Finns här för dig. när som på dygnet. Är så glad att ha dig i mitt liv igen. Allt kommer ordna sig, det kommer det. Bara en krokig väg dit.

Massa kramar

2011-01-24 @ 12:04:04
URL: http://jeanettemyhr.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0