30 dagar av sanning: Dag 30

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Då jag mötte daniel.
Ett visst litet ögonblick den kvällen kommer jag minnas hela livet. Och det är när jag hade vart och sminkat mig och klätt mig för att åka till Åsakalaset så skulle jag även ha med mig cider till mig och mamma så jag hade vart och hämtat det, och skulle gå tillbaka till uteplatsen där vi satt och förfestade.

Och där stod han, dock med ryggen mot mig och jag samlade mod till mig och gick förbi och satte mig på min plats. Och kände hur någon stod och tittade på mig. Så jag höjde blicken (messade en kompis som jag skulle träffa på Åsakalaset) från telefonen och tittade mig lite försiktigt om och såg att det var Daniel som kollade åt mitt håll. Kunde inte låta bli att känna hur värmen steg i kroppen.

REAL LOVE!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0