30 dagar av sanning: Dag 26

Dag 26 – Mina rädslor

Mina rädslor är många.

*Spindlar - äckliga, läskiga kryp med många ben och sitter på väggarna och stirrar på mig.

*Att bli lämnad
- att bli lämnad av någon man älskar är väl alla rädda för? Det behöver inte bara vara pojkvännen, de kan vara en vänn som man står nära, eller en förälder eller nära släkting.

*Åskan
- löjlgt rädd, men jag gillar inte när de ska smälla och blixtra, usch nej nu tänker vi positiva tankar

*Mörker
- mörkrädd har jag vart sen jag var liten, har dumma inbillningar i mitt huvud och tänker att det kanske står någon bakom husknuten, eller kanske står någon och väntar på att jag ska somna så dom kan döda mig sen. Löjligt jag vet men rädslor är rädslor.

*Brännmaneter
- löjligt men sant, räcker jag ser en så går jag inte i vattnet.

*Ormar
- är inte "rädd rädd" men är på kanten till rädd för ormar. Inget djur jag uppskattar.

Det var lite om mina rädslor, finns nog fler men inga jag kan komma på just nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0