9/2 Ska aldrig mer raka benen....

Min morgon började redan halv 6. Då bestämde sig damen för att gå upp. Vilket inte alls var så poppis hos mig. Men det var bara att ta tjuren vid hornen och kliva upp.

Idag ska vi alla fall till öppna förskolan.
Och imorgon ska jag med Magdaleena till föräldrargruppen för unga föräldrar som ungsdomsmottagningen ordnar.

Igår var Nette här och åt middag med oss. Hon ensam på veckorna så jag tyckte jag kunde bjuda hit henne. Så slapp hon laga mat.

Igår rakade jag benen för jag höll på att få spader, har lite svårt med kroppshår på mig själv.. :/ Och råka slinta, så jag takade av ett område med hur på ca 2 cm skinnet alltså, FAAN va ont det jorde, de bara rann blod. Och jag fick sitta och hålla en handuk emot och sen sätta dit plåster men de blödde igenom på bara 2 minuter.
Men de slutade efter en stund och jag kunde gå och lägga mig utan att oroa mig för att de skulle blöda ännu mer.
Jag ska ALDRIG mer raka benen när jag är stressad, trött eller allmänt irriterad. Haha de gör fortfarande lite ont. Men är huvudet dumt får kroppen lide.. (citerar Daniel!!)

Nej nu ska jag göra mig iordning så jag itne gör de i sista stund...

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0