Fredag 25/2

Vill åka ner till Gekås. Min plutta måste ha nya kläder, hon har inte mycket hon kommer i längre, inte i body väg ialla fall. Sen vill väl jag ha något med, ska prata med Daniel och se vad han säger.

Idag har jag tvättat så nu har jag bara 1 eller 2 maskiner kvar att tvätta. Det är typ de som ligger och dreller ite här och var. Men de blir lätt så. Ska försöka få det städat ordentligt någon dag, men de är lönlöst när Roxanna går efter och drar ner de på golvet igen. Och jag har börjat få ont i min rygg, precis på samma ställe och samma symptom som när jag fick foglossning. Vilket är väldigt skumt! För jag är inte gravid! (inte vad jag vet om)
Jaja, skit samma de försvinner innan jag dör förhoppningsvis.

Imorgon har vi fullt upp hela dagen. Sen på kvällen ska vi till Nette och Jimmy, och Roxanna ska med sin farmor och farfar till en släkting, Annsofie. Vi skulle sova hos Daniels föräldrar imorgon med så de blir mysigt! Söndag kommer vi nog inte långt förren Daniel är redo och okej att sätta sig i en bil. Så vi kommer nog inte hem förren på söndag kväll, men ja ska leta upp Numret till "mobilblogga" så jag kommer blogga från mobilen med bilder och sånt!  

Och efter detta inlägg kommer dagens bild, den bilden är tagen när Roxanna var ca 1 vecka men den är så jädra underbar så jag tog kort på kortet, har inte någon scanner så de fick bli så;)

Nu ska jag plocka upp efter min dotter medans hon sover!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0