Torsdag 24/2 körkort i 1 år

Idag har jag haft körkort i 1år. Helt galet vad tiden gått fort. Och idag är det 3månader och 1dag kvar tills skruttan är 1 år. Ska snart gå ner och hämta tvätten och slänga in en ny. Vi blir sakta men säkert av med tvätten. Har inte så värst mycket tvätt kvar attt tvätta så det är rätt skönt. Men idag ska det tvättas 2-3 maskiner.

Jag har hittat min kamera nu ialla fall, den låg i jack fickan så idag börjar "Dagens bild" har redan en bild som jag tänkte lägga ut. Men de kan ju komma fler härliga bilder.

Tror Roxanna har sin andra tand på gång, hon var vit och svullen brevid sin första igår, och nu ser man nått skymta i under käken:).

Nu ska jag gå och göra lite nytta och inte sitta gär längre..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0