Söndag 20/1 Big Brother...

Idag är det en bra söndag, solen skiner dock minusgrader ute. Men livet har tagit en vändning och jag mår hur bra som helst. Livet är på topp. Snart kommer även min Nette hit, hon kom aldrig igår. Och så ska vi få soffa med av Jörgen och Magda.. =)

Och appropå ingeting så måste jag nog ta ut min spiral..:/ Jag har sån jävla mensvärk hela tiden av den och ingen mens kommer heller. Så den åker nog ut. Får försöka me cerazette igen tror jag ett tag ialla fall.

Idag börjar Big Brother igen efter ett par års uppehåll och får jag inte se de idag, så kommer jag spela in det! Jag kommer följa de slaviskt!!
Måndag till Fredag 22.00-23.00 och Söndagar 21.00. Så vill ni mig något dom tiderna så vet ni vart ni hittar mig! Jo bänkad framför Tv:n =) Nej nu ska jag ta och göra lite grann här.. :P

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0