Torsdag 10/2 Tankarna snurrar

Igår kväll snurrade jag och Magdaleena runt i Göteborg. Jag skulle köra henne. Wilma och Denise till hennes mamma och vi fick fel vägbeskrivning först:P haha.

Men vi hitta tillsut, men säger bara så här; Jag hatar bokstavligen att köra i Göteborg, vare sig de är inne i eller utanför.. Hatar inte staden men att köra i den. Jag trodde där ett tag att jag skulle bli vansinig, telefonen ringde hela tiden och ingen fattade att jag inte hade till eller humör för att prata med någon i telefonen, stressad JAPP!!

Idag var det meningen att vi skulle till Ungföräldrar gruppen på ungdomsmottagningen, men jag vill inte gå dit ensam, så vi får ta det någon annan gång. Men vad ska vi göra istället?? Hmm, ja det var en bra fråga. Kankse messa Nette och ta en tur på Pelle..

Måste ändå bort till Värö och hämta lite grejjer i bilen och ta kort på den, den ska ut på blocket eventuellt. Får bra ha med mig nyckeln denna gången. Är nog en fördel haha.

Sen så snurrar mycket tankar i mitt lilla huvud, fick veta en sak igår som gjorde mig osäker och men får veta allt om ca 2 veckor. Jobbigt att gå och vänta och inte få veta.. Nervöst om inte annat.. Så är min inlägg lite osammanhängande och konstiga så är det för att mina tankar är på annat håll än dom ska vara..


Kommentarer
meeg

v.9 är unga föräldrar igen på ungdomsmottagningen då får vi gå:) Nu börjar jag friskna till men åker hem på lördag så kan ju ses nästa vecka.. saknar mitt hem nu blää

2011-02-14 @ 18:07:10
URL: http://skrattaplaskskoj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0