Tisdag 1/2 Kungsbacka idag

Min dag började runt halv 7 eller om de va ännu tidigare, har noll koll!
Ialla fall, jag skulle köra Daniel till bildepån där hans lastbil stod, och hela familjen+hund var med.

Idag ska jag åka till kungsbacka och hämta min telefon, ska snart hoppa in i duschen så mitt hår hinner torka. Sen blir de åka.

Hunder var ialla fall super glad över att få åka bil, räckte jag vissalde på henne och knappt hann jag öppa bakluckan på bilen så var hon inne.

Nej nu ska jag duscha skriver när jag har nått att skriva=)

Kram


Kommentarer
Anna

Vad spännande med första tanden - då kommer det snart fler :=)

Hur går det då - kan hon sova på nätterna och så eller är det mycket gnäll? kan ju vara lite jobbigt när gaddarna är på väg...

Här rullar det också på. två gaddar har kommit. Alla är friska, och nu äter Melly riktigt bra med mat så det är kanon. Förut var hoon lite skeptisk mot "riktig" mat men nu mumsar hon på för fullt :=)

Ha en toppendag.

Kram kram

2011-02-01 @ 10:52:09
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0