Söndag 27/2 ..... Söndag

Ja måste erkänna att jag är urkass att skriva på helgen, men då passar jag på att vara med min lilla men väldigt underbara familj. Och speciellt idag har vart en urtråkig söndag, men nöjd en då. Eftersom vi var hemma halv 5 i natt så var de inte många timmars sömn innan man blev väckt. Men de va inte Roxanna som väckte mig. Utan Daniels telefon. Vid halv tio ringde den. Mycket jobbigt.. Men 10 vaknade mitt lilla energiknippe och de var bara att stiga upp. Men när hon somnade runt 1 passade jag på att se lite TV sen somnade jag med och soc till halv 4 då Roxanna vaknade. Jag tyckte hon förtjänade lite mer sömn med tanke på att hon inte kom till ro hos björn igår kväll. Så de blev sent för henne med.

Ialla fall nu ska jag ställa mig och laga mat. Det blir potatis, kotletter och chaminjonsås. Eller ska förbereda den så att de bara är att ställa fram till klockan 8 när solsidan kommer.
Japp men nu har jag inte mycket mer att komma med..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0