Söndag 13&/2 slöa söndag

Idag har vi fått ut lite skit här hemmifrån.
Vi har vart och pantat flaskor och burkar, även slängt glasburkar/flaskor, konservburkar och lite sånt. Så nu har vi lite mer plats här hemma=) Nu är det bara skiten vi inte behöver som bara står som behöver en tripp till tippen. Men de tar vi en annan helg. Vi fick handlat på vägen med.

Annars har det inte hänt så mycket. Sitter just nu med fötterna på vardagsrums bordet och datorn i knät och njuter av att Roxanna är med sin pappa i köket när han lagar mat. Han erbjöd sig så jag kunde sitta kvar där jag satt. Mycket bekvämt måste jag säga=).


Hon fick smaka lite tårta igår, mamma (mormor) tyckte att hon skulle få äta den själv och tur var väl att vi hade extra kläder med oss.. Vi fick lite kläder av Fanny med som var för små, men glömde kassen. jaja ska till Kungsbacka på lördag igen för då är det Ljusparty igen. Lukta på massa goa dofter och va i ett trevligt sällskap kan de bli bättre??

** Och ni moralkärringar därute kan ju bara vända er om och gå till baka där ni kom ifrån. Ni behöver inte diktatera för mig om att man inte ska ge sånna små barn saker med socker i.  JAG VET!! Men att få smaka någon gång skadar fan inte de ör inte så att hon får de varje dag... Det är fan inte så ofta som det äts tårta och kakor. Så bespara mig era ord, och slösa eran tid på något viktigare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0