Onsdag 23/2 dagens bild??

Jag har länge funderat på att börja med en ny kategori här i min blogg, "Dagens bild". Det kommer vara en lite mer speciell bild som är tagen just den dagen som den läggs upp. Det kan vara vad som helst vem som helst;).
Vill göra detta för att göra min blogg roligare för mig själv och de som läser.
Men ja vet inte vart min kamera tagit vägen så ska leta upp den, hade kunnat ta med min telefon, men den har på gått sönder..:/ Mycket mitt eget fel, men ska lämna in den Söndag, tur jag har en försäkring på den, ioch med att skärmen spruckit..:/

Idag ska jag tvätta, gud så skojjigt.. Eller inte. Sen ska jag till Frillesås och hämta en telefon jag ska låna av min underbara Nette, Daniels privata telefon har gått sönder helt och hållet nu.
(med hans yrke så ska han egentligen inte ha moderna telefoner) Så han behöver den telefonen jag har som är hans gamla, så jag ska få låna en av Nette.

Har nästan bestämt mig ang spiralen, den åker med största sannolikhet ut. Jag är trött på att alltid få rosa flytningar och äckligt jobbig mensvärk och nada röda veckan.. Så ska gå utan någonting tills den kommit igång och då prova mini-piller igen (ialla fall till efter Kreta resan;))

Nej nu ska jag leka med Roxanna!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0