Måndag 7/2 Bra

Idag börjar vi om.
Dock började dagen med sprängande huvudvärk, och nackont. Men nu är det inte så farligt. Nästan borta.
Just nu ska jag äta lite frukost, och Roxanna har redan ätit och hon leker och lever fan på golvet. 

Igår var jag rätt så nere, och ledsen. Finns en person som vet varför. Men igår fick vi pratat och de va både det ena och det andra. Men de känns bra nu. Ialla fall för stunden. Men vi både måste anstränga oss lika mycket på olika plan för att det ska funka.

Idag ska jag städa och tvätta. Kankse blir en liten promenad med.

Jag skojar inte när jag säger att Roxanna bokstavligt talat testar sin röst och hur högt hon kan låta. =) Men så underbart, hon är nästan aldrig tyst nu mera. Underbart!!

Nej nu dax att stoppa något i magen... =)


Kommentarer
Anna

Pippi...som i danska märket pippi? Eller som i Pippi Långstrump kläder?

Jag tror jag har en del kläder i Pippi men dom är nog inte använda än... Får se hur det är med kvalitén då! Det visar sig. Lite trist när man köper något som tappar färg, form, går sönder etc. Ingen höjdare!



Melly testar också rösten en massa och låter högt och mycket...och på senaste har hon fått för sig att göra det mitt i nätterna också och det är mindre roligt kan jag lova :/ Men det är väl en del av utvecklingen i guess...

Hoppas ni får en fin kväll.

Kram

2011-02-07 @ 19:25:57
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0