Måndag 28/2 Gekås..

Idag har dagen flygit iväg. Vart på Öppna förskolan och sen var jag på Gekås med Magda. Vi tog de lugnt och rusade inte genom hela affären. Utan tog de i lagom takt. Fick köpt lite kläder till skrutt ialla fall. Och 3 linnen till mig själv. :) Sen va de väl lite smått och gott som fick följa med hem. 
Det är just de som är nackdelen med Gekås att allt som är billigt och bra följer med hem! Wonder why?!?!

Efter de åkte jag raka vägen till Frillesås och Nette. Lånade en telefon av henne. Ska sova hos henne imorgon. Vi har några år av vänskap att ta igen. Så någonstans måste man börja. Men nu ska jag ta och bada min lilla tjej och sen lägga mig för att titta på BB!! Big Brother!

Godnatt glatt folk!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0