Måndag 21/2 Syskon!!

Vet ni? Jag har en liten del i min kropp (okej ganska stor) som bara skriker efter ett till barn. Jag vill så gärna ha ett barn till. Alla som känner mig vet att jag är inte såå förtjust i andras barn, men mina egna och dom inom familjen älskar jag. Men mina egna älskar jag ju självklart mest. Och ett litet barn vill jag ha till inom 3 år. Tänk va roligt med ett syskon till Roxanna som inte är så mycket yngre, hade bara situationen med pengar, boende och allt de där andra. Hade vi haft eget hus och sånt! 

                          
                              

Idag ska jag och Roxanna till det ny öppnade "Lekstugan" här i Varberg tillsammans med Magda och Teo, men får inte bli där så himla länge, för jag ska hem och tvätta ochs täda. Nej nu får jag ta min kinkiga dotter och byta på henne, packa hennes väska rasta hunden och så.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0