Måndag 14/2 en filmdag vill jag ha

Idag vaknar jag mår världens jävla illamående. Jag satt länge och väl inne på toa men inget kom upp.. Störande OJA! Ialla fall, nu är det borta, efter lite avlsagen cola och salta kex så lyckades jag få bort den där känslan.

Idag är en såndär dag som jag bara vill sitta hemma i soffan med texten "SOFFPOTATIS" i pannan, med en hög bra filmer i en salig blandning av: skräck, kärlek, drama...
Och en god kykling sallad med färdigblandad sallad man köper i påse, kycklig såkalrt, körksbärs tomater, gurka, majs champinjoner och feta ost.

Som jag inte nämnt måste jag sluta med mina påsmåltider för ett kort tag. Varför tänker jag inte säga.. Personliga själ, kanske kommer förklara senare. Så det där med vikten får jag grejja på nått annat sätt. Med annan hälsosamare mat och såntdär.
Ska ialla fall försöka komma iväg ut till Bua, jag och Magda skulle ta en promenad och gå till en lekplats och låta ungarna gunga. Sen blev de mat hos Nette. Stackarn är ensam hemma.

Mår något bättre nu, ska ialla fall påbörja en dos med mat till min lilla donna.
Gryta med potatis. Det gillar hon=)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0