Lördag 19/2 Choklad=Hjärtmedicin

Nu går de verkligen fort och frammåt i utveckligen.
Jag börjar inse att min bebis är snart ingen bebis länge. Men hon kommer alltid vara min lilla flicka.
Nu ställer hon sig upp på egen hand och har börjat klättra.

Idag var vi i Träslövsläge och lämnade bilstolarna till Magdaleena, sen åkte jag inom ICA coh snodde åt mig lite godis. Ja, vad gör man inte när hjärtat blöder? Då är chokladglass. godis, chips och en riktigt bra svensk film bra. In snurrad i sitt täcke med 1½liter Coca Cola stående på bordet.

Jag såg 2 filmer som bara stod där i stället inne på ICA och skrek mitt namn.. 
"Bröllopsfotagrafen"
"Alvin och gängen".

Jag ska försöka koka ihop något av;
Räkor
Ris
Purjolök
Grädde
Olika sortets kryddor.. :P
Tomat
Chilisås

Hoppas jag kommer på nått som smakar bra.

Nej nu ska jag ta och göra något av mitt liv, som bara känns jobbigare för varje dag!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0