Kväll och blåbärspaj

Idag har Roxanna hjälpt mig att hålla på med tvätten. Dock var hon inte mycket till hjälp då hon stod vid sin byrå och drog ut alla kläder ur dom 2 nedersta lådorna, och jag plocka i och sa jajja dig! Men ungen bara flinade och ha Da Daa Da Daa och flina ännu mer som om hon menade att jag gör som jag vill!

Sen så la jag ner smutstvätt i IKEA kassar, och då stod hon där och rev ut alla kläder och satt där bland klädhögarna och prata med tvätten. Undra om de sas nått vettigt..

Och nu i kväll blev de pasta med skink&champinjonsås och till efterrätt hemmagjord blåbärspaj, ruskigt gott! Första gången jag gjorde paj, men de blev bra. Men Magdas annans paj är nog godast;)

Nu väntar jag på att Big Brother ska börja så jag får vänta en halvtimme till. Men jag ska göra lite här innan..

Så godnatt gott folk var ni än kommer ifrån!:)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0