Ibland funkar de inte:/

Eftersom jag är med i Kampanjen Bepanthen på Buzzador så en del av kampanjen är ju att smörja sitt barns rumpa som en daglig rutin.
Och detta har jag gjort och nu är det antagligen tänder på G och hon har vart jätte röd och tilloch med så det har blödit lite. Stackars lillan. Då har inte bepanthen hjälpt! Förstår inte detta. Men det är nog olika med alla skulle jag tro. Men har fortsatt med Bepanthen.

Jag har även användt Bepanthen till mina händer, har små utslag som kommer och går och dom är ofta väldigt röda och gör svin ont, men testade att smörja med Bepanthen på de ställen där utslagen satt och de blev bättre efter ca en timme. Jätte bra!


Kommentarer
Bea

Uscha =( stackars roxanna,, melker e likadan i rumpen,men inget som hjälper.. alldeles röd o prickig =( huden är jätteirriterad på han,stackaren.



Hoppas du mår bättre,jag finns här för dej =)

Kram på dej & Roxanna <3

2011-02-12 @ 21:13:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0