Hos björn i Vallda

Sitter hos Björn just för tillfället. Han och Daniel är ute och roar sig. Jag och mamma kollar lite film och jag kollar Facebook plus att jag tänkte blogga lite när jag ändå inte hade nått att göra.

Jag hoppas dom planerar att ringa snart så jag kan få åka hem och lägga mig. Önska önska!
Ialla fall, vi var i Kungsbacka tidigare på dagen för att köpa telefon till Daniel och lämna in min. Men jag var tvungen att ansöka om försäkrings grejjs så jag måste göra det först och få en bekräftelse från dom innan jag kan lämna in den. Mycket jobbigt tycker jag.

Ialla fall, Roxanna sov innan mycket gott, men så är de ju inte hemma i sin egen säng så hon vkande en stund senare och vägra somna om. Så just nu sitter hon på golvet och tjablar om allt mellan himel och jord.
Ska ialla fall byta blöja och sen försöka få skrutt att somna. Dagens bild får ni imorgon gånger 2 så jag kompenserar för dagens...:)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0