Hjälp till med en banner som jag!

Vill ni göra dagens goda gärning som jag gjorde igår???

Klicka på bilden nedan!



Detta gjorde jag igår, och att hjälpa någon som har de sämre än jag, det får mig bara att må bra!
Hjälp till med en banner på just DIN blogg och stöd Stadsmissionens arbete för de hemlösa!

Citerat från hemsidan:

De här bannrarna är hemlösa. Om du har lite plats över
 på din sajt får du gärna ge någon av dem tak över huvudet.
Vårt arbete för människor i hemlöshet är beroende av gåvor.
 Därför behöver vi ständigt hjälp att nå ut med vårt budskap.
Välj en banner och bädda in den på din sajt eller i ett blogginlägg.
För mediesajter och bloggnätverk går det bra att hämta hem en fil istället.
 Bannern får varmare färg ju längre du tar hand om den samt ju fler som klickar.
Tack för att du hjälper oss att synas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0