Hemma igen..

Då var man hemma efter ännu en dag i Kungsbacka.
Var och hämtade min älskade telefon;). Och Christoffer som killen i 3 butiken hette (la hans namn på minnet då de var han som hjälpte mig när jag köpte telefon;)) kollade på lappen han fått med telefonen från verkstaden och han titta på mig och sa "Ja, dom bytte mycket på telefonen" och tittade på mig och jag titta på honom och skrattade och sa frågande "Jaha, jag som lämnade in den för att den inte laddade.. " Och skrattade och han sa ja men de va ju tur du lämnade in den så du fick bytt den dåliga skiten och sätta in ny;).
Jag tackade och gick där ifrån.

Då våran underbara hund älskar Roxannas strumpor så köpte jag faktiskt några nya till henne, ungen kan ju inte gå utan!. Det blev ett par byxor till henne med.

Sen åkte vi ut till björn och kikade vad dom gjorde, sen åkte jag och hämtade upp Marie för jag tyckte synd om henne som skulle gå och hämta Fanny på dagis, å de regnade rätt mycket och hon var redan förkyld. Och det första Fanny sa när vi hämta henne va SANNA!!! Hon kan inte säga Roxanna så det blir ju Sanna.. =) Gullunge..

Nej nu ska jag ta och ta hand om min häst på Howrs.com=)

Kram


Kommentarer
Louise

Hej,



Vill tipsa om en ny, billigare ergonomisk bärsele!



www.pognae.se

2011-02-01 @ 23:45:40
URL: http://www.pognae.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0