Fredag 18/2 aldelles för mycket

Jag har försökt ett par dagar att skriva ett inlägg har flera som jag bara avslutat som inte blivit bra och klara.
Anledningen till det är att jag vet inte vad jag ska skriva, det blir bara fel.

Och mycket att jag är tom just nu. Jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka inte heller känna. Tänk om jag känner fel och blir besviken på det som man väntar på.

Ialla fall, jag har ridit Pelle i veckan, umgåts med Magda och idag har jag vart inne i stan och fixat dricka till Daniel inför imorgon när han ska till Stuv, tänk så snälla jag är! Sen har jag vart i fotskäl, Sätila.
Imorgon ska jag träffa Nette, behöver någon att prata med. Jag har så mycket inom mig som måste ut. Just nu känns livet jävligt jobbigt, svårt och orättvist.

Varje dag är en kamp, men jag tar mig igenom den och ler för min älskade dotters skull..

                               

Nej nu ska jag in och nana, eller rättare sagt försöka, och försöka hålla mina tårar borta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0