Sugarpaste hemklickat

Då har jag kammat hem lite sugarpaste (förlåt för min förra stavning av sugarpaste).
Jag letade på Tradera och fann jätte mycket men kände att någon speciell färg är inte nödvändigt så jag kammade hem en vit som jag kan färga själv. Och det kan man göra super enkelt med vanlig karammell färg dock får man har lite mer florsocker på så den inte lir allt för kladdig.

Men det man rekommenderat ska använda är Pastafärg, men den från Wilton är inte klassad som livsmedelsfärg i EU längre så den bör inte användas på saker som ska ätas. Utan på sånt som ska enabart dekoreras.
Sen finns de ju självklart andra märken men dom e lite dyrare. Men eftersom jag börjat fatta tycke för sånt här så kankse man ska bortse från att det kostar ca 30kr mer.. Hmm..
Tror jag kanske ska göra det, satsa på att lägga lite mer och ha "proffs" saker istället.

Nej nu ska jag göra lite vettigt..=)


Kommentarer
Moa

Hejsan!

Skulle bli otroligt glad om du gick in på http://pyykola.se/2011/april/dags-for-header-rostning-d.html och röstade på mitt bidrag (nummer 9)

Kommentera på min blogg att du röstade på mig så länkar jag dig som tack! ;)

Förlåt för reklam... Bara att radera ♥

2011-04-06 @ 22:04:11
URL: http://littlemoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0