Lördag 23/4 Påskafton!

Idag har vi spenderat dagen i Väröbacka. Vi har vart hos Daniels föräldrar.
i åt lite mat, pratade och hade allmänt trevligt.
Vi gick även en längre promenad vilket var jätte skönt. De va ialla fall en 3kilometer om inte lite längre.

Imorgon är det dop och kalas som står på schemat. Först 09.30 så ska vi på dop i Idala Kyrka sen är de väl lite dop kaffe och sånt. Klockan 14.00 ska vi vara i Kinnared för att fira Leo att han har fyllt 6 år. Stora killen!! Han var bara 3år när jag träffade honom första gången. Han har blivit sååå stor.

Sen blir det nog bara att ta det lugnt.

Just nu sover min lilla tjej, och Andreas och Cicci har påskfest. Så dom spelar lite för högmusik och det är allmänt levande på nedervåning. Visst kan man bortse med att de inte händer så ofta, men när deras lille kommer så kommer dom förstå hur irriterad man är när barnen sover å så väsnas folk ända till halv 3 halv 4 på nätterna.

Daniel är där nere och pratar lite med folk, och han lovade att inte dricka så mycket ioch med att vi ska bort tidigt imorgon och att han måste vara på alerten för att orka, egentligen väldigt korkat att dricka när han vet att vi ska sitta i en bil i ca 4 timmar imorgon (sammanlagt), han som inte kan åka bil när han är bakis.

Jaja, ska snart krypa ner tänkte jag, först ska jag byta sängkläder. Ska passa på när han inte ligger där. =)

Ialla fall, till veckan ska jag sätta mig ner de små stunder jag har över och arbeta på lite nya färger på min blogg. Lite nytt sådär. :) Så ni vet att det är på ombyggnad så att no förstår varför allt är så rörigt!

Men nu ska jag byta sängkläder!

Godnatt och Glad Påsk på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0