Bestämt!

Nu är det spikat!

Igår var jag trots alla odds på Baby -och barn mässan i GBG. Mycket trevligt måste jag säga. Och mycket skoj fanns det med!
Och jag fick se vagnen jag vi ska ha!
Jag har bestämt mig för en Babytravel Amsterdam 2011.
Dem på Babyproffsen Kungsbacka hade med sig den vagnen och visade upp eftersom Babytravel är deras egna märke på barnvagnar. Den var smidig som FAN! att köra, och det som är för i år är:
justerbart fotstöd
ventilerande klädsel
sufflett med extension
en förbättrad fotsack
Finns i färgerna Lila, brun, blå och svart.
vilken tycker ni jag ska ta? Lite sugen på den lila, men brun eller svart kanske är bäst OM(läs OM) det blir syskon! Vilket det kommer bli inom en framtid.





Om ni ser på den första bilden så ser ni att det är en dragkedja på mitten av suffleten, där öppnar man bara dragkedjan och suffleten blir dubbelt så lång!.

Och jag pratade lite med den ena försäljaren där som stod i montern och jag frågade honom hur den var att ha med sig på resor och sånt ioch med Kreta, så sa hand et att om man tar bort hjulen blir den så smidig att den går ner i en resväska, och den blev verkligen inte stor när den var ihopfälld. Så han sa att den var jätte bra att ha med på resande fot!:)

Så denna blir det nog! Nästan 100% de ligger på ca 95%=)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0