Tisdag 12/4 Tråkigt..

Igår när jag letade efter mitt bankhäfte så hittade ajg en skica jag länge letat efter. Nämnligen skivan från The studio

   

Lite smakprov. Orkade inte lägga ut alla bilder. Men de blev många bra bilder men fick bara välja 11 för de priset som jag betalade, det var inte billigt direkt. Och dom är OREDIGERADE..

Ialla fall igår var det super gott väder ute och jag var ute rätt länge, men det finns inte så mycket för Roxanna att göra här tyvärr:( Hon kan inte krypa på gräset där är blött och hundskitrester och hundkiss i den så vill helst inte att hon ska krypa där, och gruset stoppar hon i munnen och så. :( Och det ända trädet som en gunga hade passat i sågades ner förra året tror jag det var. Men hon fick snällt sitta i vagnen men den får inte stå still för då brjar hon skrika och ska klättra ur, och när hon märker att hon sitter fast så blir de ännu mer liv så fick gå en sväng med henne. Väldigt tråkigt är det här ialla fall. 
Och åka ända in till stan för att komma åt en lekplats är ju helt uteslutet! Har inte råd att röva in till stan var och varannan dag. 

Tycker synd om Roxanna faktsikt.. :/

Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0