Dagis och sugarpaste

Idag fick jag ett vädligt lättande men ändå lite jobbigt samtal. Man insåg helt plötsligt att verkligheten springer ikapp än fortare än man räknat med.

Vi har fått dagisplats. Och det är 2 veckorsen som vi skickade in papprerna. Inte ens de, eller nästan 2 veckor sen.

Idag fick jag min Sugarpaste med. Så nu ligger den längs bak i skafferiet då den ska ligga i rumstemepratur och mörkt. :) Längtar tills jag får börja använda den!:) Tidigt på morgonen den 29/5 ska jag använda den. Och göra tårta! Ja ska ha hjälp de är ett som är säkert! Ska leta reda på någon. Ska även inte ta speciellt många kort själv utan ska be en kompis eller nått att ta lite kort. Och vet redan vem jag ska fråga. :)

Jag försöker föra över bilder från mobilen till datan men den vill inte. Ska se om den vill med kabeln senare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0