Torsdag 28/4 jag orkar inte mer nu!

Har inte blivit så mycket skrivande dessa dagarna som cicci vart här, och de förstår ni hoppas jag!
Ialla fall har jaft super trevligt, och igår skulle jag vart hos läkaren med Roxanna men dom hade skrivit fel dag på min lapp, där stod det den 27/4 men på vårdcentralen sa dom att de va den 26 jag skulle vart där:/ Så man blir lite less, de är inte första gången dom skriver fel för mig!

Vi var i Köinge och lämnade barnen hos deras pappa igår, därefter åkte vi till gekås för att se om dom hade nått nytt, fick 2 leggings, en klänning och ett par byxor till lillan. 2 par leggings och ett linne och en tröj/jacka.

Nej ja får ta Roxanna. Hon har vänt totalt, helt omöjlig är hon. Va man än gör är det skrik och ja får inte ens gå 2 steg i från henne då börjar hon å skrika. Jag orkar inte mer! Jag gör verkligen inte de. Och ingen jävla hjälp får man heller....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0