Söndag 10/4 mycket trevligt igår hade vi

                         
Ja, jag ligger i sängen, ligger tvärs över sängen med datorn framför mig,
det är en så där "ligga-i-sängen-med 1-2 flaskor cola-dag.

Får vacker erkänna att jag inte alls e lika snygg som jag var igår.
Men neutral utan smink är vad ni får se idag, glömde ta kort på hur jag såg ut igår, men mot vad jag brukar våga så vågade jag ha färg igår på ögonskugga.. Blev riktigt snyggt måste jag säga. MEN! JAg slår inte Magdaleena på långa vägar. Hon var ändå snyggast ute igår. Om alltid.

Klockan 3 var jag hemma, 03.04 låg jag i sängen och sov. Haha!
Tänker int skriva en novell om vad vi gjorde och när, det räcker nästan kort och gott med att vi var på Cheers and Beers och vi hade sjukt trevligt, tror inte jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår på, ja vet inte hur länge. Men huvudsaken är att det var trevligt och jag inte hem och var besviken.

Fick träffat underbara Alicia och henne kille Victor. Gillar honom skarpt har dock bara träffat honom 2 gånger, men han är verkligen en såndär skön kille som man kan umgås med, utan att känna sig besvärad.

Hade lite huvudvärk när jag vaknade med den försvann ganska fort, sen hade jag en lulligkänsla i hela huvudet så fort jag lyfte det från kudden, men en go dusch och ite sommarkläder framrotade i garderoben så är jag pigg och återställd. Blir inte mer än så "bakis" kallat vad ni vill. Jag blir inte som min kära karl som mår piss och vademekum och vill inte ha högaljud runt sig och går endast upp ur sängen för att gå på toa eller rota i kylen. :)

Nej nu ska jag städa undan från min och Magdaleenas lilla men super snabba förfest.. =)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0