Ny vagn?

Var igår inne i stan och kikade på en resevagn, den kostade ca 900:-. Så tog jag upp det med Daniel och hans mamma oh syster var här igår när ja sa det. Så hon råkade höra det och jag visade henne vilken det var, och under den tiden så sa Daniel att vi skulle sälja den vi har nu. Vilket gjorde mig väldigt tveksam. Men då kollade jag oh svärmor på olika vagnar, även på blocket. Och då om vi ska sälja våran nyvarande så måste jag ha rejälvagn som både kan följa med till Kreta samt ha här hemma på grusvägarna.

Så vi kollade på flera och både jag och svärmor(verkade det som) fastnade för en Baby travel samt en Quinny(stavas det så??) och den ena Quinny vagnen såg jag var en kompis till Daniel som sålde så skickade till henne på Facebook och frågade om hon hade kvar den eller om den var såld, inte fått svar ännu men snart hoppas vi.
Vi frågade Daniel om han kunde ringa men nepp, han kunde inte slita sig från mobilen så..

Men så sa han att han inte vill jobba av en vagn (om den fanns kvar) men han hade inte lyssnat för fem öre. För svärmor sa att Roxanna skulle få en ny vagn i födelsedags present iså fall. Och att hon skulle betala om vi kunde leta reda på någon vi gillade.

Jaja ialla fall, idag ska vi åka oh fixa passen, alla 3. Om nu Daniel kan sluta i tid. Daniel har ett men de går ut i November och vi ska flyga fler gånger i år så han behöver ett. Ska bli intressant och se hur Roxanna tänker vara. Om hon är på dåligt humör eller glatt humör. Hoppas vi får ett charmigt smile på kortet!:)

Försöker och försöker ladda upp bilder men min telefon vill inte sammarbeta med mig alls. Suck!
Nej nu ska jag fortsätta i tvättplockandet!:)

Kram


Kommentarer
Linda

Hej vill bara varna när vi reste med flyg från Grekland förra året hade personalen där sönder i princip hela vagnen. Visst var den försäkrad men tråkigt när den var ny. Jag kommer aldrig mer ta med en " fin" barnvagn på flyg. Jag har nu köpt en sulky från typ Ica maxi för några hundra till semestrar.

2011-04-14 @ 13:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0