Lördag 9/4 fullt upp idag...

Igår var Magdaleena här nästan hela dagen med sina döttrar Wilma och Denise.
Fanny var här en stund med på eftermiddagen. Men åkte ganska fort igen då hon skulle hem och äta.
Men kul hade vi, körde hem Magdaleena först vid halv 1 tror ja klockan var. Haha, så ja kom inte isäng förren halv 2. Men värt det var det ialla fall.

Idag så ska jag gå ut på krogen med Magdaleena, Fanny och en vänn till mig Alicia som jag nämt någon gång innan, vi har inte umgåts på ett tag nu så det var på tiden tyckte jag och skickade iväg ett mess till henne och sa att hon gärna får följa med. Ska försöka få tag på fler som vill med ut, roligare när man är fler om man säger så. Men sist vi var ute hade riktigt kul då med, Magdaleena var helvild och jag och Fanny lesbiska och en kille tände tydligen på det och ville bjuda oss på massa drinkar, haha lyx har man ibland.

Nu i dag ska jag ialla fall göra detta:

1. Förtsätta städa från ungarna igår, dammsuga.
2. Packa Roxannas väska då hon ska vara hos min farmor och farfar till imon.
3. Lägga ihop allt som ska med till Magdaleena.
3. Köra Daniel och hund till Björn.
4. Lämna Roxanna i Vallda hos F&F.
5. Hem, hämta grejjer+ lite städ och disk.
6. Hem till Magdaleena
7. Färga håret på mig och Magdaleena
8. Tillbaka hem till mig
9. Förfesta.
10. Gå ut.

Sen så ser vi vad som händer;) Sist träffade jag 1!!! 1!! Person som jag kände, haha.

Men nu ska jag fortsätta städa, Roxanna och Vilma härjde värre än värstingar här igår. Haha. Och hunder har sin period nu på våren som hon fäller värre än ja ni med hund vet. Det ser ut som vi inte har städat på 10år.

Jo igår skulle jag till mickan och hämta mitt foglossningsbälte, kom dit, knackade på ett par gånger ioch med bilen stod hemma. Men ingen respons. bara ca 10 min senare kollar jag min FB(vi har inte bytt nr ÄN;)) så missade vi varann precis. Hon satt och sov med sin minsting i soffan. Haha, ja de där är jag expert på ringa om folk eller missa folk. Ja men men, vad vore livet utan lite nöje?:)

Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0