Lördag 30/4 sista dagen i April

Kul hade vi igår men inte så kul som jag hat haft anda gånger, fattades några få själar för att gården skulle blivit 100%. Snart ska vi bege oss mot frillesås och grilla hos Susanne och a förfest, och föresterna hos henne är ALDRIG tråkiga! Så detta ser vi framemot.

Idag har jag vart inne i kungsbacka och handlat lite som vi ska ha med oss i matväg. Sen var jag borta hos farmor och farfar och duschade och pratade lite med dom. Fick höra lit dåliga nyheter. Neb kan ta det när vi kommer hem, vill inte riktigt förstöra stämmningen vaken för er eller för mig själv.

Hoppas ni alla därute har en toppen dag såshär sista dagen i April!:) Det ska jag ha ialla fall.





Kommentarer
J. -18 och mamma till Julius

Läste din blogg för ca 1 år sedan. Så kul att läsa nu när även jag har barn :)

2011-05-01 @ 21:41:58
URL: http://alwaysthai.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0