Kort och steg på egen hand

Sitter med inbjudningarna till Roxannas födelsedag. Och ja, efter ca 5 st skrivna för hand gav jag upp, jag tänker inte skriva 5 st till, så jag skrev på datorn istället som ska ska skrivas ut.
Inget blir ju rakt inte heller snyggt då man tycker de börjar gå segt och man börjar slarva, så jag ska skriva ut de och sen åka till affären och köpa lim, och några fina färgpennor och göra något kreativt.
Kort på hur korten ser ut kommer sen när min telefon vill ansluta till datorn, just nu vill den inte de har PMS.

Och Roxanna hon går mer och mer, hon släpper allt mer och mer också, alltså om hon går längs bordet så släpper hon bordet och vandar iväg bort ut vardags rummet utan att hålla i sig i nått. Helt underbart!:) Sitter samtidigt och kikar på nätet efter en fin klänning hon kan ha på sitt 1-års kalas. Man fyller bara 1år en gång!:)

Nej nu ska jag fortsätta!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0