Fredag 1/4 Vart i Hylte

Har varit i Hylte sen i Onsdags så har inte uppdaterat pga det. Men nu är jag hemma igen.

Vi har haft det jätte bra i Hylte och mysigt. Igår kväll bakade jag och Cicci vanlij bullar men det blev som det lev, ena variantetn drog åt sig all vaniljkräm och den andra blev lite luftig. Ja men dom gick äta!

Idag så ska jag vara ensam hemma för Daniel ska ut ikväll i Kungsacka och jag ska inte hämta honom utan gör det imorgon. Så undra vad jag ska göra ikväll, blir nog någon film eller 2 när Roxanna har somnat. Ska snart åka till affären med.

Roxanna håller på att få fler tänder, de märks på hennes grinighet och speciellt innehållet i blöjorna. Sen är hon svullen i munnen. Allt går så himla fort nu, i Onsdags så gick hon 10 steg helt själv, lärde sig göra indianljud och pussmun. Hon är skitsöt när hon ska pussas, hon ser ut som en lite firre.

Jo höll på att glöma. Haha, gjorde om mitt hål i läppen igår, så nu har jag lite ont till och från men de e de värt i slutänden när den läkt och jag bytt stav. Hatar läkstaven, den är åt helsike förlång då jag inte svullnar om läppen som man brukar. Men får stå ut i ca 3veckor.

Nej nu ska jag ta och leta upp något smarrigt jag kan baka. =)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0