7/4 vart är mitt melj?

Sitter och väntar på meljet från säljaren på Tradera det har inte dykt upp än, men på lördag skickar jag melj till henne och frågar vart jag ska sätta in pengarna.

Har precis fått i mig och Roxanna lite frukost, hon har blivit lite tråkig med maten, äter bara vissa saker och smörgås med kalkon på brukar hon gilla men idag spottade hon bara ut både pålägg och smörgås.
Så hon fick lite yoghurt med russin istället och det gick ner, men hon kommer snart vara hungrig igen bara för det.

Nästa helg alltså 15-17 April så är det Baby- och barn mässa i Göteborg på Svenska mässan, och jag har 2 platser över i bilen(eventuellt 3, vet inte om jag ska köra Daniel till Kungsbacka först) så om någon vill åka med oss så säg till!:) Eller om vi ska ses där inne.

Sen var det någon "mässa/evenemang" i Kungbacka som Tio pepe anordnar som jag med ville gå på. Suck ja, men kan gå på båda kanske, ja vi får se.

Men nu ska jag ta och fortsätta städa lite, ska eventuellt bort till Mickan och hämta mitt foglossningsälte, måste börja använda det igen..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0