4 månader kvar

Igår var det 4 månader kvar till vi ska till Kreta!

Och jag har inte ordnat med passen en, men ska göra de nästa månad.
Någon som vet om Polisen i Varberg har öppet lördagar? Kan ju gå in på hemidan med ioch för sig och se.
Nu börjar tankarna snurra, måste fixa en resevagn, tänker inte ha med mig våran för så oförsiktiga som dom är på flygplatserna så nej, vill inte ha min förstörd!

Och massa fina sommarkläder till mig och Roxanna. Plus andra grejjer. Tur man har gekås;);) ASG!

Och i Fredags fick vi ett mycket trevligt brev ifrån Daniels chef och hans fru!
Det handlade om Julbordet, tidigt jag vet. Men de va nämnligen så att att dom ska bjuda med alla anställde+respektive till ett annat land, och måste redan nu boka hotell och sånt för att de började bi fullt.
Och jag och Daniel sa att vi ska med. Igen tvekan.

=) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0