Tisdag 30/11 efter en underbar helg är man tillbaka

Då var man tillbaka på banan igen efter en super härlig helg i Helsingborg. Tänker inte skriva så mycket om själva helgen och dess händelser, de blir för mycket att skriva;).
Men kan kort och gått säga att hela helgen har gått fort och vart superkul. Hel sköna människor och vilken helfestlig chef Daniel har. Och jag saknade Roxanna nått fruktansvärt, på lördagkväll blev det lite jobbigt ett tag. Men fick intala mig själv att jag får ju träffa henne imorgon.

Igår var vi i Kungsbacka med Camilla, och när vi hade bytt blöja på Roxanna så la jag ner henne snabbt lägga ner saker i skötväskan och gå ut från toan, gissa vad hon gjorde då??=)

Hon kröp. 2 krypsteg tog hon. Mammas duktiga tjej. Nu står hon mest hela tiden och gungar och grejjer på knäna. Hon hasar sig fram med stående på båda knäna.

Idag ska vi bara vara hemma, myycket tråkigt. Funderar på att ta mig en sväng in till stan och kolla lite julklappar, har några kvar. Och jag kan inte komma på vad jag ska ge Daniel. Det står still, har ingen aning.

Hmm...

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0