Blogg-Award

Jag har fått en blogg-award av Anna



Regler;
*Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.
*Ge awarden till 7 st andra bloggare.

*Till sist skriv 7 intressanta saker om dej själv.

Här kommer 7 saker om Mig:
*Jag kan växla från superduper glad till skitförbannad på 2 sekunder om något irriterar mig
*Jag älskar att laga mat, och koka ihop egna kommit-på-själv
*Jag vill jobba på förlossningen
*Jag har aldrig varit utomlands (norden räknas inte)
*Jag är fruktansvärt mörkrädd
*Jag är mer kattmänniska än hundmänniska
*Jag kan inte riktigt lita på vissa människor längre


*Lämnar vidare denna award till 7 stycken andra blogg-tjejer som jag gillar och följer:
Jannike, Amanda, Icca, Linn, Ida, Mickan, Emma



Kommentarer
Emma

Hehe, nja lite har jag lagt ner, jag tyckte inte de är någon idé när ingen annan än du läser ;)

2010-11-03 @ 10:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0