Fredag 26/11 snart åker vi!!

Idag är de Fredagen som jag sett fram emot läänge. Allt är packat och jag är redo. Nu väntar jag bara på att de ska bli kväll så vi åker någon gång. Nu låter de säkert som att ja vill komma bort och skita i Roxanna, men så är de verkligen inte. Jag kommer sakna henne heeela helgen och den kommer säkert kännas skitlång och hon kommer finnas i mina tankar hela tiden. Tycker fortfarande de är lite jobbigt att lämna bort henne, speciellt en hel helg som vi aldrig gjort förut. Men de kommer säkert gå bra. Hon är ju i tryggt förvar. Och vi vet att hon har det bra. Har under morgonen noprat mina ögonbryn för de behövdes!!! Och satt på tippar på naglarna.
Och packat de sista och myst extra mycket med min lilla donna.

Jag kommer inte att uppdateraq bloggen förren på Måndag för vi kommer hem lite sent på Söndag så hoppas ni står ut;)


Här kanske ni ser den mörka färgen bättre??;)

Ha en underbar helg för de ska jag=)

Kraam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0