Liten flicka håller på att bli stor

Idag är min lilla tjej 6 månader. Tiden vart tog du vägen?? Varför sprang du iväg och lät allt gå så fort.
Jag minns så när jag satt och skrev till dig Roxanna när du låg i magen. Om hur efterlängtad du var. Nu är du älskad mer än någonting annat jag och pappa ångrar inte en sekund att du föddes. Tack vare dig ser jag ljust på livet. Jag kan sitta och titta på dig i flera timmar när du sover och beundra de lilla mirakel som ligger där i sin säng och sover så sött. Och när jag hör hur du ligger och börjar vakna ler jag och ler länge. När din dag börjar, börjar min och vi gör dagen tillsammans.
Vissa dagar kan vara jobbiga för oss båda men vi tar oss igenom det tillammans sm mor och barn. 
Dagen då vi fick veta att du låg i magen och var en okänd liten varelse så var vi så lyckliga jag och pappa. Vi prata med dig n'r du låg där inne i magen och gjorde fram tills du bestämde dig för att komma ut. Och idag pratar vi med dig och får ett leende tillbaka och vid dom tillfällena så blir man varm i hela kroppen. Tänk för 6månader sen idag så föddes världens finaste lilla flicka. Mammas och pappas lilla skatt, om någon skulle hände dig går vi sönder. Älskade barn♥


Nykläckt


1Månad


2Månader


3Månader


4Månader


5Månader


6Månader

Snart är du 18 och flyttar ifrån mig..:/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0