Fredag 19/11 Packa packa

Ja då va den nya bilen hämtad, närmare bestämt igår kväll. Och jag har redan vart en sväng inne istan med bilen med, och är mer än nöjd. Och dessutom kan jag krypköra för första gången sen jag fick körkort (med manuell låda) Vi har ju bara haft automat fast den ena var ja manuell men de va nått med kopplingen på den så de gikc inte krypköra, men NU kan jag=).

Vi har nyss kommit hem och sitter och kikar på TV och tvättar, ska snart springa ner till pannan så fort lillfia somnar. Hon har fått mat och jag har stoppat i mig lite jag med.

Väl inne i stan så gick jag ing en sväng på H&M och kikade efter ett par varmare brallor till Roxanna men de va dåligt med det, där träffade jag Karin också, vi pratade lite och sen så gick jag in på Kapphal de va ännu värre utbud.
Och tänkte jag går la upp till Lindex då för jag visste att de hade en tjockare overall.


HÄR! hittar ni denna..

Eftetsom hennes overall hon har är så stor och pluffsig och inte får knäppt bilbältet i bilstolen så är denna nog bättre. Sen håller den nog Roxanna varmare ioch med att hennes overall är lite förstor ännu. Så den fick följa med trots sina 249kr..

Ville haft denna ;
 
Men den var tyävrr slut. Så det fick bli nallebjörn tygsoverallen=). Teo har dock en likadan, men ja hoppas de är ok med honom att Roxanna har en likadan, för de andra va slutsålda eller helt slut i hennes storlek. Är det inte typiskt? Att när man vill ha något så är de alltid slut..

Imorgon så ska jag åka och lämna Roxanna i Mölnlycke hos min farmor och farfar sen så åker jag vidare till Kungsbacka där mat och dricka väntar. Marie min lillasyster har ju fyllt 18 så de blir lite fest och krogen.
Så ikväll blir de packa packa packa. Och skriva en lista på allt vad som gäller för Roxannas måltider, och sovande.. Så lika bra jag sätter igång, de ska skrivas två lappar om de så slipper jag skriva om de nästa helg då de blir hela helgen hos farmor och farfar då jag och Daniel ska åka iväg med hans jobb till Helsingborg. Nepp nu ska jag umgås med de som betyder mest i hela världen. ROXANNA.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0