Varför ska man krväa kommentarer???

Vissa bloggar jag vart inne på blir man bara såå irriterad över. Som en blogg som jag läste lite då och då förut. Det var en ung tjej som blivit mamma, och redan från första inlägget hon skrev på sin blogg KRÄVDE hon att folk kommenterade hennes inlägg. Och sen när ingen kommenterade så blev hon less och sa att alla va tråkiga och att hon skulle sluta blogga bara för att ingen ville kommentera hennes inlägg.

Jag blir bara glad om någon kommenterar, jag kräver inte att man ska göra de, inte heller läsa min blogg. Och själv tycker jag det är lite dålig stil att man kräver att folk ska kommentera. Man ska väl bara vara glad om folk visar intresse i vad man skriver? Så känner jag ialla fall.

Idag fyller min yngsta bror år. Det är lillebror på pappas sida. Han fyller hela 10 år. Tänkt va tiden springer iväg.

Fick precis ett samtal av Daniel som gjorde att en sten lättade från mitt huvud. Vi ska ut och köra en runda  med våran 850 sidan för att den har inte körts på hur länge som helst och den har läkt vatten hela sommaren och de slog honom förut att de förmodligen inte finns någon glykol kvar i den så vi ska ställa den uppe på Daniels farmors gamla ställe så vi har en plats över för V70 imorgon, japp vi ska hämta den nya bilen imorgon=). Så jag ska göra iordning både mig och Roxanna så det bara är att åka, vi ska skriva på papprerna idag med på bilen och ägarbytes papper så nu ska jag gå=)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0