Kvällsinlägg

((skrev igår kväll, men de ville inte publiceras))

Det gick inget House förut, suck!!

Men inte deppade jag för de, kollade förhäxad och Unga mödrar - Danmark istället.
Just nu lagar jag lite mat, Roxanna myser med pappa och hunden gör mig galen med sitt skällande. Så ja, vi har att göra allihopa. Maten är förhoppnignsvis snart klar, för jag är super hungrig vill jag lova.

Igår fyllde min lillasyster 18år och min moster 29år så vi var och firade dom.
Pernilla(moster) fick lite hjälp på penga fronten till de framtida huset, min lilla syster fick e körlektioner av oss så hon var nöjd.Bäst av allt var ändå när Marie skulel öppna sin stooooora paket. Den var skitstor. Jag visste ju vad det var förnågot men ialla fall, Marie öppnade pappret och fick se en kartong med en vinkelslip/såg?? (ja är skitkass på allt vad slipar, sågar och allt såntdärra) och fick öppnat denna stora kartong och får se 2 kartonger Toffife och en miljad tidningspapper och började att rota runt i detta papper och tog upp en cider efter den andra (inför hennes utgång på lördag) och så när hon hittat alla cider så rota hon vidare och hittade ett paket, hon slet upp pappret och där låg ett till paket, hon rev upp de pappret med och till sin förvåninh fick hon Kalaspuffar. Japp kalaspuffar. Hon öppnade flingpaketet och där i låg det som öven jag fick när jag fyllde 18. Ett startpaket till körkortet.

Jag ska följa med Marie ut på Lördag, men de har blivit lite knutar i repet så jag får se hur de löser sig, vi kan inte hämta den nya bilen förren vi fått ställt av den ena som vi redan har. Och båda jag och Daniel behöver bil i helgen. Men men, de löser la sig. =)

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0