Torsdag 4/11 Hur svårt kan det vara???:O

Idag har det inte hänt allt för mycket, vi har vart på Hajen och handlat. Och jag har samlat lite vuxen poäng och börjat att scanna in alla mina varor, så jädrans smidigt asså.

Sen så har jag vart duktig och kollat oljan, fyllt på olja, spolarvätska, och servolja. Och jag kan inte i min värld förstå hur folk kan lämna in sin bli och betala en massa dyra pengar för något som är såå enkelt! Jag viste inte vart allt skulle vara innan, men de fick jag lära mig och nu kan jag det. Men skulle aldrig ALDRIG lämna in bilen på en dyr värkstad för at att kolla oljan! Men det är jag det.

Imorgon ska jag försöka göra mat till Roxanna, har köpt hem lite fisk och sånt så jag ska prova på detta och se vad hon tycker om det. Om ni har några förslag på vad era barn har gillat som ni gjort själva så tar jag gärna del av det=) Alltid roligt med nya måltider.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0