Torsdag 25/11 Ja undra det

Gårdagen var toppen. Fick handlat de flesta julklapparna, men har en del kvar. Alla Roxannas julklappar är inte färdig köpta. Men de blev några timmar som vi var där ialla fall. Stötte på Madde också.
Roxanna var pigg och göad nästan hela tiden det var frammåt slutet som hon somnade i ena kundvagnen i Bodils jacka. Där låg hon skönt kan jag lova.

Var helt färdig igår när vi kom hem och vi missade nästan att de var Bonde söker fru. Såg slutet, så jag såg vilka som fick åka hem. Men sen var jag död, död, döööd!! Har sovit som en stock inatt. Och de har någ alla andra med, men jag sov extra gott=)

Dagen idag har gått åt till att försöka packa klart inför helgen, det är ju en del som ska med. Både för våran och Roxannas del. Men mest är nog Roxanna. Haha, hon är minst men behöver mest med sig. ;)
Har även nu ikväll färgat underhåret, äntligen blev de som jag ville, ska färga klart överhåret eller vad man säger. Camilla ska hjälpa mig (Daniels kusin) Kan ju inte göra de här för att de är så mycket järn i vattnet.

Är ialla fall sjukt taggad inför helgen. Ska bli såå skönt att få komma bort ett par dagar.


Skitkass bild, men man ser de mörka håret ialla fall=)


Roxanna sover gott inne på Gekås i Bodils jacka=)

Nu sääängen! God natt glatt folk

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0