Tisdag 9/11 Snö, inte kul alls

Idag klockan 6 imorse fick jag ett sms.
Där stod det att Roxannas första snö hade kommit. (Och det snöar än) Så jag hoppade ur sängen och fick se all snö på marken. Och kände bara att ja ville dra täcket över huduvdet och stanna så tills det är vår igen och man slipper klä på sig tjocka jackor, skor och byxor. Jag gillar inte kylan för fem öre. Inte någon kyla. Det är hemkt, jag har de hällre för varmt än kallt. För då kan man ju klä av sig, men nu tar man ju på sig och fryser ialla fall. Helt galet.

Har varit hos vetrinären idag med Nikita, det var återbesök och det gick jätte bra. Hennes haka läker jätte fint. Roxanna var med också, hade ingen som kunde ta henne åt mig. Så de va lite trixit att bära henne på armen och ha en dragandes hund i koppel i andra när de var glashalt ute.

Just nu ligger Roxanna och sover och när hon vaknar så blir de mat för hennes del. Och jag ska gå ner och elda när hon har ätit så vi får lite värme här hemma. För det är inte jätte vämt vill jag lova. Skulle tippa på 15-10 grader INNE!!!

Jag har lyckats tappa bort minneskortet till min digitalkamera. Fattar inte vart de kan ha tagit vägen.. Skumt är det ialla fall, för det satt i datan senast jag kollade, och nu sitter der varken i datan eller kameran. Sitter och väntar på mina piercing smycken jag köpte på Tradera. Men dom vill inte komma. Hoppas dom kommer med posten och inte med typ DHL eller nått. Det stod annat fraktsätt på Tradera, och i vinnar mejlet står det ingeting, har fått ett blankt mejl från säljaren och skrivit till honom att det är blankt men inget svar så vi får hoppas på det bästa..

Nej nu ska jag ta och se om min lilla tjej vaknat, hon har sovit länge nu=)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0