Tisdag 23/11 jag är inget big fan of snow...

Som ni kankse har förstått så är jag inget big fan of snow.

Jag gillar inte snö alls, kyla kan vara okej ibland, men jag vill hellre ha värme. Och i dag när man vaknade så var det massa äcklig snö ute. Och jag blev less och stannade i sängen och mös med Roxanna fram till halv 12. *fy skäms*. Men hon klagade inte så de är ju positivt.

Imorgon blir de att åka till Ullared med svärisarna och Roxannas faster Bodil. Så vi får hoppas de inte snöar mer nu. För är de mer snö eller snöar imorgon så skulle vi ta de en annan dag. Så nu hoppas vi på att de inte kommer mer snö.

Har försökt städa här idag, men Roxanna har haft en mammig dag och det har vart lite till och från, gör så gott jag kan, så om jag ägnar min dag imorgon innan vi åker så lär ja nog bli klar=). Vill ha de fint och nystädat när vi kommer hem på Söndag och ska byta sängkläder de sista jag gör på Fredag innan vi åker så man kryper ner i en nybäddad säng.

Nu ska jag ta och försöka natta Roxanna som vägrar sova.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0