Tisdag 16/11 Tänder på G???

Passar på att skriva ett par rader nu när mini ligger och äter i sin säng, hoppas på att hon somnar ens tund med, natten har inte vart hennes bästa. Tänder på G eller??

Idag var vi på föräldrar gruppen för sista gången, men alla mammor ser vi ju på öppna förskolan ju, så dom kommer man träffa ändå. Sen fort jag upp till Magda och Jörgens hus och hjälpte till lite grann med städning, men de blev inte så mycket för dom skulle fortsätta imorgon men har sagt att vill dom ha hjälp så får dom hojta (hojta=ropa för den som inte vet).

Ska placera min häck i sängen och glo på house (om de fortfarande går på 4:an nu klockan 3) sen ska jag ta och fortsätta min tvättning och plocka undan lite i köket tänkte jag. Så jag skriver ett inlägg lite senare.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0