Söndag 7/11 Helgen sprang i väg IGEN!!

Ja då sprang denna helgen förbi den med. I fredags var vi hos svärisarna hel kvällen, vi var hemma runt halv 12. Hela går dagen (lördag) spenderades i Kungsbacka och idag har vi bara vart hemma och slappat och myst.
Och fick ett samtal för någon timme sen och de gör ont i mig att behöva tänka men bara det inte är det värsta.

Farfar ligger på sjukhuset och dem hade gjort röntgen på huvudet och nu idag skulle dom göra en såndär ryggmärgsprov eller vad de kallas. Så han hade inte härt av sig på hela dagen idag. Så jag sa till farmor att ringa mig vid 9 ikväll och tala om, om han hört av sig och så. Och jag bestämde mig för att om han inte kommer hem på ett par dar så åker jag upp till farmor och är där hos henne så slipper hon vara ensam.

Imorgon är det återbesök hos vetrinären för Nikitas skull. Och Magda skulle ta Roxanna för mig medans vi åkte dit. Så hon hämtar henne vid 8-halv9. Och då har jag lite tid på mig att packa våra saker i lugn och ro om det skulle bli att jag åker till farmor.

Nu ligger lillan och sover, Daniel ska snart till affären och köpa snus och jag ska snart börja med maten tänkte jag. Den ska vara i ugnen ett tag så=)
Det blir Beconlindad fläskfilè, klyftpotatis (skär till dom själv) och bea-sås.

Nej nu ska jag göra lite nytta=)



Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0